perquè tots ens hem sentit així…

Per riure una estona, que sempre va bé.

S’ha imposat la moda, des de fa molts anys, d’utilitzar paraules angleses per definir quelcom.
Tant en el món del disseny com altres tipus de treball s’han tornat molt “moderns” i ningú es pot escapar. És que és la mar de “cool” i queda força “incredible”, you know…
De vegades pot arribar a resultar fins i tot pedant el fet de que et vingui un “super-xupi-expert” de la matèria i et comenci a parlar amb una espècie de jerga que et sona més a xinés que a una altra cosa.

I com que m’he identificat una mica amb el personatge que ara podeu veure en aquest vídeo, us el poso i a veure que en penseu.
Va ser el guanyador d’un dels premis <em>Soles de Oro</em> a la <em>28ª edició</em> que es va celebrar aquest passat any 2013.
A disfrutar-ho!

Anuncis

Deixa un comentari

